Tässä siis teille turhimmat yksityiskohdat minusta.. Ystävällisesti sitten omansa voi kertoa Min Blåggen ja Ainavalpas. Miksikö? No siksi, kun on ylimääräistä aikaa ja sattuu huvittamaan. Ihan vain ja ainoastaan turhuuden tavoittelemiseksi ja ajan tuhlaamiseksi. Tunnettepahan minua taas vähän lisää...:)

1. Ensimmäisen maalaukseni, jonka muistan, tein osoitteessa Pirttikuja 3 C 16, Loimaalla marraskuussa 1986. Maalasin jostain syystä saunassa vesiväreillä punatulkun. Samassa saunassa Ukki kaatui ja sen jälkeen Isi rakensi sinne kaiteen, josta lauteille kiivetessään saattoi pitää kiinni.

2. En käytä koskaan verkkareita (korkeintaan 70-luvun adidaksen takkia,housuja en ikinä).

3. Rutinoidun helposti. Esimerkiksi joku vuosi sitten katsoin päivittäin kelloa 09:03. Sen muistan siitä, kun mun synttärit on sillon.

4. Vietän nimpparia 10.2. joka on Elinan päivä. En tykkää Elina-nimen lempimuodoista, josta syystä mua kutsutaan ellikseksi. Sen nimen muuten keksi nainen, silloiselta nimeltään Sini Leino.

5. Mun eka koira oli pitkäkarvainen mäyräkoira Jansson. Sain sen 1995.

6.Pureskelen kyniä, koska pidän siitä, miltä ne tuntuvat hampaiden välissä, kun maali rusahtaa.

7.Lempirunoilijani on Eeva Kilpi.

8.Kun kirjani mahtuivat yhteen kirjahyllyyn, ne olivat aakkosjärjestyksessä.

9.Tykkään säilytysjärjestelmistä. Siis laatikoista ja vieraspeitteiden yms. säilytyssysteemeistä.

10. Lempipuuni on pihlaja, josta minulle tulee aina mieleen nimi Inkeri. En tiedä miksi.

936549.jpg