Minun vaimoni on kiva. Sain syödä tässä joku aika sitten belgiasta tuotuja vohveleita. Kehuin niitä hyviksi, ja niimpä vaimoni päätti lähteä nyt niitä sieltä hakemaan. (näin ainakin uskon) Olen tehnyt jälleen uusia havaintoja yksin ollessani. Esim. asioilla liikkuessa on aivan orpo olo ilman perhettä...aivan kuin jotain puuttuisi. Vähä niinku unessa, tiedätte varmaan tunteen...kun menee siinä normaalisti kauppaan ja olo on hieman outo...sitten huomaa yks kaks että housut puuttuu jalasta... Vähän huono vertaus vai..? nii minustaki, mut en keksiny muuta. Jokatapauksessa tiedätte mihin pyrin. Vaimo on osa miestänsä ja toisinpäin.
Koirat oli ilmeisesti lukenut blogin myös, kun seuraavana päivänä ne tosiaan otti ja lähti luontoon. Senttu palasi alle tuntiin ja romulus alle kahteen. Vanhuuttani olin ilmeisesti unohtanut portin auki. Väsyneitä olivat jokatapauksessa ja se passasi minulle. Tässä seikkailijat kotiin tultuaan:
1090468.jpg

1090475.jpg
Ja kaikkia varmaan kiinnostaa kuinka olen nukkunut yöni...kiitos hyvin. Paitsi yhtenä yönä sena oli oksentanu kolme läjää. Ilmeisesti sen masu ei kestänyt illalla antamiani grillisipsejä, kebabpizzaa ja suklaata...
vitsivitsi.
Jos vielä palaan vaimooni sen verran että hän on tuonut elämääni monikko muodon sanaan eläin. Olin katsokaas tottunut yhteen eläimeen talossa, enkä tiennyt kyllä eläimistä muutenkaan paljon mitään. Jotain kertoo se, että ensimmäinen asia minkä sain vaimoltani oli sumutinpullo...se oli tarkoitettu koirankoulutukseen. Tällä eläinrakkaalla opiskelijalla oli silloin jo kaksi koiraa. Romulus oli niistä toinen. Seurusteluaikana romulus muuten kerran kiipesi syliini ja pissi päälleni...mitä liene tarkoittanut. Se oli kyllä muutenki ihan...sanoisinko riähkä. Mutta kahden ikävuoden jälkeen rauhottu huomattavasti, ja jopa minä aloin pikkuhiljaa tykätä siitä. Joten ei sentunkaan peli ole vielä pelattu...vielä on toivoa...kohtahan se on jo kaks.
Lopuksi vielä...vaimoni ensikäsitykset minusta oli, että hän piti minua sarjamurhaajana. Oltiin nuortenleirillä, jossa olin ruoantekovastuussa. Pidin omia veitsiäni mukana, josta hän luuli että aion puukottaa kaikki siellä leirillä..
1090499.jpg
tässä hoitelin juuri parit sipulit...mutta eipä itkettäny. Uimalasit on tällähetkellä parhaat kyynelten estäjät. Lisää hyviä vinkkejä otetaan vastaan helposti kyyneliin puhkeavalle.