....Isännälle, mitä täällä päivisin tapahtuu!

1193059.jpg

Mutta ainakin meillä on hauskaa!!!(koirat ei siis saa meillä koskaan olla sängyssä eikä ponit saa tulla edes eteiseen..)

Olisin halunnut tähän kuvan myös siitä, miten me ja ponit ja koirat istutaan aamuteellä keittiön pöydän ääressä, mutta tytöillä oli kuulemma tukka märkänä ja laittamatta...joten kunnioitin heidän mielipidettään ja annoin kameran levätä.

Pojan kanssa oltiin tänään Aina Valppailla ihastelemassa karitsoita (ja muita ihania otuksia) ja poniajelulla...Kiitos kyydeistä ja teestä! Karitsat olivat niin pop, että niitä piti käydä kahteen kertaan tarkastelemassa.

Sitten btw, olen hukassa, koska olen menettänyt äitistatukseni ilmeisesti Oivan silmissä ja hän kutsuu mua ellikseksi. Olen kyllä yrittänyt positiivisesti vahvistaa ja reagoida vaan äitiin, mutta ei ole auttanut....mitähän kannattaa tehhä??

Ja Mirjami; tavallinen tarkoitti sitä, että ei ole minkäänmoinen yli-ihminen, vaan ihan vaan sellanen.... kun nyt ihmiset yleensä ovat. Mun piti kommentoida edelliseen kerhojuttuun sitä, että ehkä kannattaa tikutakuilla ja jättää ne pääsyvaatimukset sikseen ja ottaa vaan jäsenmaksuksi tammenterho. Voisin sitten niistä kasvatella tammia...joka on mun lempparipuu pihlajan ohella. Ja haapa kans. Ja omenapuut. ja kirsikka.

Että jos haluat jäseneksi kerhoon, voit tänne lähettää erilaisten puiden siemeniä. Ei tarvii niistä muista pääsyvaatimuksista välittää.;)