Pääskyset tekevät hurjia piruettejaan taivaalla. Olen tilannut vähän lämpimämpiä säitä, mutta on taitaa olla tilauksissa ruuhkaa. Oltiin silti Umpan kanssa eilen ja tänään ulkona välipalailemassa. Ruoka maistuu paremmalle Ipanan mielestä ulkona..ja tottahan se onkin.

1581647.jpg

Hurja huoli Romuluksesta. Pompuke on siipi maassa, kun Senttulainen on pois.. Ei jaksa kiinnostaa edes yhteinen leikki ja ruokahalukin on kadoksissa. Olen kertonut sille, että Xena tulee pian, mutta odottavan aika on pitkä.:( Nonna-koira käy Päivin kanssa Valon luona ja silloin voi juosta, mutta ei se ole sama asia ollenkaan. Kahdessa koirassa on ainakin yksi göötti liian vähän.

1581827.jpg

Oiva kertoi Peppi Pitkätossu tarinan tänään. "Peppi Pitkätossu meni kerhoon ja sitten siellä kerhossa Veera töni sitä Peppi Pitkätossua."

Aarrelle aloitettiin velliruoka toissapäivänä, kun alkoi mennä nukkuminen ihan käsille. Äkkiä on neljä kuukautta kulunut.

Eilen Reion siskon kanssa puhuttiin blogi-elämästä ja elämästä blogeissa. Minä en ole juurikaan tutustunut ihmisiin tätä kautta, tai en tiedä edes, käykö täällä muita kuin sellaisia tuttuja ja tutuntuttuja ja ehkä tutuntutuntuttujakin, mutta käytännössä teidät kaikki on mahdollista nähdä jonkun kahvipöydässä. Ainakin kommenteista olen niin päätellyt...?Jäin miettimään omienn blogieni tarkoitusta ja tulin siihen tulokseen, että omalla nimellä omista asioista ja perheestä puhuminen sopii minulle. En jaksaisi, enkä osaisikaan piiloutua anonyymiyteen .  Eikä ole kyllä syytäkään, nykyisessä elämässä en jaksa salailla, sitä olen tehnyt riittävästi aiemmin.

Toivon, että täällä näkyy elämästämme myös einiinihaniapuolia, se kun on sekin vain arkea. Mutta ei niitä toisaalta kovin paljon voi näkyä, kun me vaan ollaan kaikki niin älyttömän ihania...;)

Nonna.

1581779.jpg