Kontrastivaikutus. Eilen oli ihania vieraita, tänään Isäntä töissä koko päivän. Meinaa iskeä ahdistus.

Lähden siis kylille poikain kanssa. Siellä on Aikataika tapahtuma ja pöytiä, jossa käsityöläiset voivat myydä tuotteitaan.. Uhkasin jo, että myyn lapset. Kiinnostavaa.

Siellä on myös ohjelmassa "Museomummot tarinoivat vanhasta Lapinlahdesta", jonne minä haluaisin. Miten se onnistuu kahden lapsen kanssa, siitä en tiedä. Jos siellä on mummoja myynnissä, ostan heti.

Koska nyt meinaa iskeä se mainittu ahdistus, enkä halua perjantaitanne pilata, tässä hiven iloista mieltä.

Keskity hyvään.

Mulla oli Täti, joka oli kultaa. Mulla on Täti-Epulta saadut kolme pikkuista keraamista hahmoa, Sisko, Veli ja Pikkusisko.

Mun Sisko on tosi ahkera. Se tykkää tehdä kotihommia, osaa leipoa, askarrella ja sisustaa. Se on ihan paras. Sen hahmo on tämä.

1881123.jpg

Sit on mun Veli. Jos kaupasta pitäis valita Veli, mä ottaisin sen. Se valokuvaa hyvin ja mä soitan sille, jos tarviin tietää jotain. Se näyttää oikeesti ihan melkein tältä. AsiaPentti hyvällä tavalla.

1881184.jpg

Sit olen mä. En tiedä, miks mulla on kukkia kädessä, mutta musta tuntuu monesti tolta, miltä toi näyttää, tollanen haikea, just joo. Ehkä mun tehtävä onkin vaan olla kaunis. Naurunpyrskähdys.

1881204.jpg

Mitäs tänne muuta. Aamupalaa aamuisin ja kynnenleikkuutakin joskus. Virkeä on tuo nuorempi ja vanhempikin ihan.

1881213.jpg

 

1881217.jpg

Tämä nyt oli taas tällästä. Hyvää viikonloppua. Mulla on huomenna kiva kurssipäivä ilman lapsia. Jiihaa.