En tiedä, saanko tähän kuvia, kun tämä netti sekoilee niin pahasti. Sikäli ikävää, että kuvissa on tämän päivityksen idea. Opin monta asiaa, joten nyt on kantapäät kipeät.

1909198.jpg

1909158.jpg

Meinasin jo luovuttaa, kun tuntui, ettei vuorokausissa tunnit riitä kaikkeen, mutta lopultakin se on valmis. Uskokaa tai älkää, tämä projekti oli vaikeinta, mitä olen pitkään aikaan tehnyt. Hyviä unia poikien serkkutytölle.

Pakko kertoa Oivan pari juttua vielä. Mummo oli Oivalta kysynyt, että mitä hän haluaa synttärilahjaksi. Oiva oli viisaana vastannut, että "En minä mittään tavaraa tarvii, tulkaa vaan te meille käymään."

Yhtenä päivänä Oiva katsoi Puuha-Pete Maamiehenä-videota ja tuli kesken kaiken mulle sanomaan, että "Äiti, tietenkin mä haluan sikoja. En mä mitään kanoja halua, kun tietenkin sikoja."