Oiva sai lahjaksi minun toivomani Kånken Minin hoitorepuksi. Iloa repusta piisaa (myös pojalle siis). Tänään Oiva on käynyt, reppu selässä tietenkin, Belgiassa Veran luona, metsäretkellä ja uimassa.

 

1938226.jpg

Nyt lähden kävelemään Aarren ja koirien kanssa. Illaks luvassa namia ja P.S Rakastan sinua. Palataan taas.

Mun yks kaveri sano, että Jukka- Pojan yks biisi kertoo meistä.. Tiedä häntä.:)

Joo mä kerroin jotain teille mun elämästä, mun elävästä elämästä, tää on laulu mun emännästä, hän on sielultaan maalaislapsi. Ja se meinaa, että meitä on kaksi.

Kun kaupungin humu kävi tukalaksi,mä kysyin, mitä armaani haluaisi, hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä sano vastaan. Se on oikeus ja kohtuus ainoastaan.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan.Enkä mä pane vastaan.

Jotkut tytöt haluu mennä oikikseen, jotkut tytöt haluu mennä lääkikseen, jotkut niistä haluu jopa valtikseen, kun me tavattiin, jäi koulut sikseen, mentiin suinpäin suoraan fämilibisneksiin.

Mä sanoin, mitä ikinä sa haluut niin mä teen, "Nosta satulaan ja ratsasta länteen!" Ja mä tunsin sen onnentunteen.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan. Se on oikein ja kohtuus ainoastaan.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan.Enhän mä pane vastaan.

Sit on vaikea uskoa todeksi, kuinka kaksi voi muuttua kolmeksi. Lemmentyöstä sai lapsia palkaksi, mä kysyin mitä armaani haluaisi, "Vie mut pois, vie kauaksi"

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan. Se on oikein ja kohtuus ainoastaan.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan.Enhän mä pane vastaan.

Mä kerron sulle jotain mun elämästä, mun elävästä elämästä, tää on laulu mun emännästä.

Aamukasteinen niitty ja paljaat jalat. Ja lampaat jo märehtii aamiaistaan, kerran joka saa hyvää elämää maistaa, ymmärtää kyllä maalaisnaistaan.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan.

Hän haluu huussin, hän haluu kasvimaan, hän haluu lampaan, hän haluu lammashaan, enkä mä pane vastaan. Se on oikein ja kohtuus ainoastaan.

Jotkut tytöt haluu mennä oikikseen, jotkut tytöt haluu mennä lääkikseen, jotkut niistä haluu jopa valtikseen, kun me tavattiin, jäi koulut sikseen, mentiin suinpäin suoraan fämilibisneksiin.

Jos sanot mitä haluut, niin mä teen, sanot, niin mä teen, sanot niin mä teen...