Mulla on PAHA PÄIVÄ. Siis kiukuttaa. Oikeastaan se alko kyllä vasta kun Isäntä tuli töistä...vaikkakaan se ei johtunut siitä, että Isäntä tuli töistä. Luulisin. Selailin noita aiempia aiheita ja totesin, että meidän blogista saa sellaisen kumman kuvan, että täällä on aina ihan sikahauskaa. No ei kyllä ole.

Nyt mietin, päivän parantamiseksi, mikä viime aikoina on ilahduttanut. Jos siitä vaikka olis apua päivän paranemiseksi... Katsotaan mihin asti päästään...

1. Metsässä tänään pisarat tippuivat puista sellaisella rytmillä, että ne kuulostivat pieniltä askelilta.

2. Meillä on metsä, jossa ei ehkä ikinä törmää muihin ihmisiin.

3. Oiva osaa irvistellä.

4. Oiva osaa laskea yhdestä kahdeksaan.

5. En ole tappanut pitkään aikaan yhtään kukkaa.

6. Sain postissa luonnonsuojelijalehtiä kaksi.

7. Meillä on hyvä kiikku.

8. Mulla on lukematta viimeisin Canis.

9. Uman vuohikirja ja Kilven runokokoelma odottavat lukemistaan (tiedoksi, että parhaat luen nautiskellen ja pikkuhiljaa sadatta kertaa)

10. Romuluksen kipeään selkään on auttanut lääkekuuri ja se on parempituulinen.

11. Pikkis käy mun polvitaipeissa öisin salaa...

12. Ulkona on märkää ja syksyistä.

13. Rehupelto on punaisenruskeanvihreän ja keltaisenkirjava.

14. Meillä on kolme Viiru ja Pesonen-kirjaa, joista Oiva ja minä tykätään yhtä paljon.

15. Mies ei valita, vaikka söisin kilon mandariineja joka päivä.

16. Ystävät T ja AP olivat meillä eilen.

17. Ainavalpas Rouva soitti tänään ikeasta ja me shoppailimme virtuaalisesti reaaliajassa.

Ehkä tämä nyt tästä...helpottaa. Ainakin mulla on ystäviä..kuten te kaikki. Kiitos, te ja teidän kommenttinne ilahduttaa mua oikeasti ihan jatkuvasti. Miten voisikaan oikeastaan olla paha päivä...?

Ja kun elämään kuuluu tällasta väkeä....

985555.jpg

Pään koristaminen erilaisilla asioilla taitaa olla perinnöllistä.

985587.jpg

985612.jpg

Oikeestaan huono päivä on vaan asennekysymys. Saa toki joskus olla ihan vaan siks, että haluaa niin, mutta mun paha mieli ja kiukutus meni ohi, joten menenkin keittämään teetä ja sytytän pari kynttilää. Hyvää illanjatkoa!:)