1. Peräkkäisten aivastusten ennätys: 4kpl...jonka saavutin toissa viikolla pää alaspäin ollessani.

2. Käytin nuorempana yksiä 100e kenkiä kaikkiaan 2-3 kertaa.

3. Puran matkakassin heti kotiin tultua, vaikka olisin kuinka väsynyt.

4. Juon vettä ennen nukkumaan menoa max. 7 kulausta. Pienempänä kastelin sänkyni, kun join illalla liikaa vettä, jolloin tein itselleni rajan: max 7 kulausta. On toiminut tähän asti...

5. Töissä mulla on eväinä 8 leipäpalasta ja joskus banaani. Ja jos vaimo ei huomaa, niin livautan pari keksiä joskus myös mukaan...se vähän tarkkailee että en liho liikaa... .. ....  .....

6. Olen muistanu aika nuoresta asti mistä valokatkaisijasta mikäkin lamppu syttyy.

7. En osaa nukkua kasvot vaimoon päin.

8. Olen venyttänyt ripsiä pienempänä ja painanu nenääni alaspäin, että ei tulisi pystynenää....huomaan tekeväni tätä joskus nykyäänkin...

9. Leipominen ei minulta onnistu, vaikka kokkikoulussa opettelimme sitäkin...jostain syystä vaan kakut lätsähtää ja loput palaa tms....

10. Olen yksi hitaimmista syöjistä, jonka tunnet...älä varsinkaan anna minulle jäätelöä jos ei ole runsaasti aikaa syödä sitä...

Tästä todettakoon, että olemme outoja...saa nähdä mitä tuosta pojasta tulee...